Grekland om 2 veckor <3

Ligger i sängen under 5 duntäcken och har precis börjat få tillbaka känseln i låren. Körde ganska nyss från Bensbyn hem till Bälinge i spöregn, fyfan va kallt och blött det var. Kännde mig som en frusen fiskpinne!
Kvällen och natten spenderades alltså hos Ida med Elin, Julia, Maria, Gustav och Erik :) Vi såg 2 skräckisar och efter det låg pulsen på 200 hela kvällen

Nu längtar jag bara tills vi ska åka utomlands om 2 veckor till Grekland <3 Ska bli så jävla härligt och jag ska steka tills jag blitt neger, jag lovar er!


"Är det en: pool... Eller är det en: POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!! :D
"Ehm. Det är en pool..."

Nu ska jag se lite Sex and the city, Hejdåå :)

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHHA

"är det en pool.. eller.. är det en POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL???? :D:D:D:D:D:D:!:!!!!! :D:D:D:D:"



HAHAAHA

2010-07-25 @ 16:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0