DET REGNAR FORTFARANDE UTE


Sprang nyss runt i hela huset i ett försök att hitta min bortsprungna tröja. Efter ungefär en timme hittade jag tröjan på stället jag först väldigt slarvigt letade på...Irriterande? JA!

En annan sak som är irriterande är att jag mest troligt kommer vakna klockan 7 imornbitti eftersom några hantverkare (?) ska skrapa och måla utanför mitt fönster imorn...Kul...
Mamma typ: My, du får inte springa omkring naken i huset nu för vi ska ha folk som ska måla om huset här på dagarna!
......Jo, för jag brukar ju alltid springa runt naken och vifta på rumpan framför fönstrerna......


Iaf, nu sitter jag och väntar (gör jag annat än att vänta? Det verkar inte så...) på att ewe ska ha kramat klart sin syster så jag kan springa över till henne och göra desamma! Jag har saknat henne massor! <3 Och ElinR med för den delen! Men just nu sitter hon på ett tåg som fastnat någonstanns i de nedre delarna av svergie... Jag fattar inte hur hon lyckas

Ha en trevlig söndagkväll hörreni!
Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0