Sawmaraton från 21.30 - 8.30


Let the game begin.



Vi börjar med dagens bekännelse. Jag hade aldrig före igår sett någon av Saw-filmerna. Jag vet, det är en skam. Och när jag berättade detta till Klara bestämde hon sig för att ladda hem alla 6 Saw-filmerna så vi kunde se dom tillsammans i sträck :) Så igår ringe klara mig och bad mig & ewe ta med oss massa PK och många kilon med godis och möta henne och vincent hemma hos klara för Sawmaraton!! Vi började se den första vid halv 10 tiden och halv 8 hade vi sett alla 6 (somnade inte en enda gång, kan bero på att man låg på helspänn hela tiden).

Måste erkänna att dom var riktigt bra, gillade den första bäst av alla.
Det jag hatar mest av allt är ljudet av ben som går av och ben som sticker ut ur kroppen och gissa vad? Det var bara sånt HELA tiden i VARJE film!





Game..over.






Kommentarer
Postat av: klarkan

hahaha gilla! :D

2010-01-29 @ 00:11:08
URL: http://klaranodstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0