Onsdag 20 januari 14.47

Hej mina kära läsare, jag har ju inte vart så aktiv på senare tid. Men här kommer ett litet inlägg om ingenting:

Idag är det onsdag och här på kungsfågeln har det kryllat av nior idag, elin (rubin) den lilla skiten var en av dom och som vanligt så ville hon äta lunchbuffé på Exotic även fast hon åt där i måndags....Men vi gjorde iaf det och nu kommer jag vara mätt resten av året!
Just nu har jag veckans längsta lektion i svenska, den är en och en halv timme men känns som 7569år. Så för att fylla ut tiden roar jag elin lisa och bullan oss själva men att åka gratishiss och stjäla äpplen från Hälsanshus :)
På fredag klockan 4 kommer jag förövrigt sitta på ett plan till Göteborg där jag ska hälsa på mina kusiner och min morbror tillsammans med tova :) So fun! Och två helger efter det ska jag till stockholm på dop :D Kommer mina pengar vara slut om 2½ vecka? Svar: Ja.
Nu var det slut på det roliga, HejsSvejs i lingonskogen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0