Och vad ska man skriva här då..?


Hemma igen efter en trevlig resa till göteborg, har sovit, shoppat och ätit godis :)
Flygturerna var mindre trevliga, har inte vart flygrädd förut men har typ blivit det nu ;o

Köpte ett linne, en t-shirt, ett par jeans och en väska som jag velat ha jättelänge! Om jag har tid nån dag kanske jag lägger upp en bild :) 

Sen kan jag ju också berätta om min idiotiska lärare Lars som jag har beklagat mig på minst tusen gånger. Vi hade prov idag i engelska och vad gör han? Jo, han lämnar klassrummet för att hämta några papper under provet. Jag undrar vad han tänker med egentligen...? Men det var ju bra för mig, fick hjälp med några grejer jag annars ganska säkert hade fått fel på ;d Han har faktiskt gjort såhär när vi haft läxförhör också men det var inte riktigt samma sak för det var ju inte heller lika stort som ett prov

Annars ser jag fram emot en lugn måndag (som började väldigt stressigt). :)

Hejssvejs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0