Hej mina kära läsare <3


Kollade just hur mkt pengar jag hade på kortet. Blev ganska besviken när jag insåg att jag fått barnbidraget och att saldot fortfarande var lågt. Mina pengar kommer typ vara slut efter 3 tröjor. Fan också, förhoppningsvis är mamma snäll och hjälper mig lite (a)
Men det känns så taskigt med tanke på dom resor (som mamma förhoppningsvis går med på utan bråk) jag hade tänkt mig att jag skulle göra under våren och sommaren :)
Först vill jag fara till björkliden med ewe och elin plus att vi vill fara till örebro (och ta en snabbtur till stockholm när vi nu ändå håller på) så snart som möjligt och bo hos adnan några dagar. Sen har jag elin julia ellen och lisa + några tjejer till tänkt oss att vi ska fara till Gotland i sommar :) Jag ska ju såklart betala ganska mkt själv men mamma måste lägga ut åt mig tills jag sommarjobbat.. Hm, men det kommer bli sjukt skoj bara jag får åka, känns inte som att mamma kommer vara särskilt positiv till det hela

Och nu sitter jag och försöker samla kraft för att jobba lite matte och fysik. Not fun. Men måste göra bort det så jag inte behöver göra det i helgen :)

Detta var ju inte så intressant och jag antar att ingen bryr sig om allt detta...
MEN jag kan alltid lägga in en SUPERFIN tröja som jag verkligen måste köpa från chicy.se!

Ha en bra kväll, Hejdå! (:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0