Vi är störda, men jag antar att det ligger i släkten...

Nu ska ni få läsa några väldigt roliga konversationer från våran vistelse i Ammarnäs. Dom kanske inte är så roliga när man läser dom nu men det var riktigt kul när vi sa dom! :')

Pappa: Ni får passa er när ni kör skoter vid ån för det finns en vak där.
My: Om vi råkar köra där är det ju bara att vi gasar!
Tova: Jag tror vi hamnar i vattnet även om vi gasar...
My: Men det finns faktiskt folk som kört med skotrar på vatten, jag har hört det!
Pappa: Ja, det finns ju vattenskotrar my. Vi har en snöskoter...........

My: Tova, Kan du göra en sak i taget kanske??
Tova: Nej, jag är kvinna så jag måste göra allt samtidigt!

 

Pappa: My, äter du natcho-chipsen? Vi ska ju ha dom till tacosen. Du är ju hopplös...

My: Ja, jag vet. Jag fattar inte vart denhär hopplösa genen kommer ifrån....

Pappa: Ja, det måste vara från mamma för från mig kommer den då inte!

Tova (min lillasyser): DEN KANSKE KOMMER FRÅN MIG?! :D:D




Kommentarer
Postat av: elliebellie

hahahahhah! Om du ska lägga ut några störda konversationer, så äre dom med oss! HAHAHA ...



slowtards.. Något gick snett.. Typ.



My den vise, Elin den grå.

2010-01-06 @ 20:22:27
Postat av: my

Hahahaha, ja jag funderade på det. Det var faktiskt mer stört!!

2010-01-07 @ 10:48:07
Postat av: ellan

hahahah ja!

2010-01-07 @ 13:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0