Citizen Cope - Let The Drummer Kick

Jag har pisstråkigt, samtidigt har jag massor med energi och
det är ingen bra kombination när det gäller mig. Speciellt inte om man är själv,
jag brukar skutta omkring och flumma runt helt ensam och typ skratta åt migsjälv när jag gör nåt "roligt"..

Nu har jag iaf packat, pluggat och....Ja, det var allt, Där var det slut, over, Kapish?
Vet dock inte vad det där sista var men jag tror det är typ spanska?
Och jag måste ursäkta för alla stavfel som jag gör här i min lilla blogg. Jag är nämligen inte så bra på svenska (även om man kan tro det), men vad ska man göra när man har Larskalas (och nej lars och kalas rimmar inte som somliga tror) i svenska. Det enda man lär sig på hans lektioner är....är....nej jag kan inte komma på nåt.
Varför jag nämner detta är för att elinB sa att jag var ett sär idag, att jag skriver som ett sär, att jag särskriver. Ewe brukar också skratta åt mig...och julius. Ja varsågod, skratta på ni! Jag bryr mig inte, jag gråter mig bara till sömns varannan natt. Nej, där ljög jag. Varje natt. Så skratta på ni

Happ, vad ska man nu hitta på när jag nu roat mig med detta ett tag....? Jag kanske ska gå och raka mina håriga ben. Japp, där har vi nästa tidsfördriv. Ha det bra hörreni!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0