2010

Årets två första måltider var maxmat och nu pizza & godis, kan inte säga att jag påbörjade året särskillt nyttigt... Har jag otur kanske jag kommer se ut som killen på reklamen under detta inlägg i slutet av 2010,..

Idag eller imorn ska jag,pappa&tova fara en sväng till våran stuga i den ödsliga lilla byn Ammarnäs (enligt krickan så slutar vägen där.)
Men det ska faktiskt bli skönt för jag ska sova, sova,åka slalom om det går, köra lite skoter&sova :)

Vad kan jag annars berätta då? Jag kan inte komma på så mkt mer just nu så detta får faktiskt duga även fast det snöar ute!

Nu ska det spelas Happy Island på Fb, ser att elin ligger lite före mig...detta är inte acceptabelt.

Säger Gott nytt år en gång till, måste säga det så jag fattar att det faktiskt är ett nytt år nu!
GOTT NYTT ÅR PÅ ER!<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0