Lov!

Om det hade var vanlig vecka hade jag mest troligt legat i min varma sköna säng och sovit just nu.. Men idag fick vi sportlov så varför skulle jag sova vid den här tiden?  Kanske borde jag göra det egentligen för  jag måste upp tidigt imorn även fast det är första dagen på sportlovet eftersom vi ska till stugan.. Aja, vad gör 1 dag av 10 lediga? Svar: ABSOLUT INGENTING! <3

Sportlovet inleddes med en massa bussåkande innan jag landade på Gammelstadspizzerian med elin. Resten av kvällen har jag och ewe tjillat på och nu försöker jag göra allt annat än resa mig upp för att packa ihop mina grejer jag ska ha med till stugan (som förövrigt ligger åt helvete långt borta).
Jag har faktiskt sorterat och fört över alla bilder jag haft på min mobil till min dator medan jag svammlat med elin på msn. Det tog ett bra tag ska ni veta. Varför jag gjorde detta var för att min mobil blitt sepe, så nu har jag tovas gamla skruttmobil som ärligt talat är ganska söt :)

Nu vet ni alltså detta och jag antar att det inte finns så mkt mer jag kan fördriva tiden med på datan...Med andra ord: Jag måste packa mina (ändå inte allt så många) grejer som ska med till stugan nu.
Ha det bra, Hejdå! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0