Fettodag = Inte bra om man försöker vara nyttig..


Jag överlevde fettodagen igår, smakade bara liiiite på Idas semla. Jag var tvungen...Alla satt i en ring runt mig och smaskade på jättestora gräddiga semlor,. För att klara dagen var jag senare tvungen att köpa en Tacotallrik på Dagoberts!


Onsdag idag då. För mig är onsdag nästan helg (I know, I'am so wierd) men det är för att onsdagen och torsdagen oftast går väldigt fort och sen helt plötsligt är det fredag :D

OCH OM EN VECKA OCH EN DAG ÄR DET LOOV!
Längtar som ett as!! Jag är så jävla less på den här skiten (skolan)! Det enda jag gjort i flera veckor nu är att plugga. Plugga i skolan, plugga efter skolan... Vart försvann mitt liv?

Nu ska jag ha franska med den språkförvirrade Axel...Alex? Kommer aldrig komma ihåg..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0