3 Februari 2010

Hej gott folk :)

Tog mig en paus i pluggandet, sitter nu och lyssnar på två helt underbara låtar som jag håller på att nöta sönder:





Snart bär det av mot Elin där det ska ätas tårta eftersom hon (som jag sagt förut) fyller 16 år idag :D<3
Men just nu får ewe duga som är påväg över :)

Och jag måste ju tilllägga att detdär med växthuseffekten och att det bara blir varmare och varmare inte riktigt kan stämma. Tror inte vi har haft en sånhär kall vinder på år och dar. Jag håller helt seriöst på att frysa sönder! Tror det var i förrgår som jag red lektion i -27grader (trodde aldrig jag skulle göra det men se på tusan) och jag hade helt seriöst snöbollar på mina ögonfransar!

Ha en skön kväll :D
Bye!




Kommentarer
Postat av: klarrkaan

hihi fireflieslåten dansar vi till ;) den är så sjukt bra :D

2010-02-07 @ 23:47:05
URL: http://klaranordstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0