Påväg hem

Jag har blivit sjuk och är hemma från skolan idag........Eller det är iaf vad mina lärare tror hehhe,. Egentligen sitter jag på tåget påväg hem från underbara stockholm. Jag gillar verkligen stockholm! Jag måste och SKA fan bo där nån gång under mitt liv <3

Just nu sitter jag och försöker fördriva tiden, vi har åkt i typ en timme och är redan försenade typ 36 minuter...man typ: hur fan lyckas niiiii?!?! Alltid samma visa... Aja, helgen har iaf varit super och jag&elin har haft askul, shoppat en massa har jag med gjort hehe <3 Tyvär kära familj och vänner, ni får inga julklappar i år för jag är pank...men en mindre klapp gör väl inget?




over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0