Riksgränsen!

Aaah, då var jag hemma från riksgränsen! Dock inte riktigt redo att sova än.
Bilresan hem tog minst 6timmar men gick ändå ganska snabbt, Jag och ewe fördrev tiden ganska bra ändå!

Dagarna i Riksgränsen har vart jättehärliga med (för det mesta) fint väder och sol!
Det har vart jävligt roligt måste jag säga! Massa slams i liften och i backen... och i stugan...och i bilen!

Läskigast var det på hemvägen när vi stannade för att äta middag. Det var prick som i en skräckis:
Vi stannade vid ett öde Värdshus för att allt annat var stängt, Huset låg helt öde och nedsläck och vi var dom enda som var där. Påväg in skymtade vi massa konstiga maskiner på baksidan och när vi kommer in står det en kines vid disken och ser mystisk ut. Jag och ewe (röda som tomater i ansiktet pga all sol) vågar inte ens gå på toa för att vi är rädda att om vi splittras kommer dom ta den andre.....

Höll även på att garva ihjäl mig åt kinesen som tog våran middagsbeställning: Hon upprepade allt vi sa och lät som att hon var jätteförvånad över våra matval även fast det typ var de vanligaste maträtterna på menyn.
Jag och ewe var tvugna att gå iväg till det andra rummet för att inte skratta den stackars kinesen i ansiktet. Trodde där ett tag att hon skulle förgifta våran mat för det....

Men vi klarade oss iaf som tur var och nu är jag hemma i min sköna säng!
Sängen jag sovit i måste ha vart gjord 1000år före kristus för den var hårdare än sten. Ska bli superskönt att sova i min egna säng! <3

Njut nu av lite fina kort:







(om man såg ewe i backen satt hon mest troligt såhär: med uppknäppta pjäxor. hahah)









Over and out!

(ps. detta inlägg skrevs igårkväll vid 12tiden, somnade nästan och publicerade det aldrig, så...gör det nu ist...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0