Mu.

Så jävla skön kväll! Vädermessigt (?) alltså, :) Fick värsta sommarkänslan när jag vandrade längs vägen mellan stadsön och kyrkbyn, för det kändes typ som en kall sommarnatt. Sommaren är typ snart här och det gör mig väldigt glad!



Nåt som gör mig så sjukt jävla irriterad är dock att min data djävlas med mig! Den byter rader av sig själv så jag fortsätter skriva i en annan mening. åååhh, jag blir gaaalen.
Plus att jag inte får upp pappret runt min klubba. Fuck. Jag orkar faktiskt inte resa mig och hämta nåt vasst....

Kollar på Snabba Cash just nu, tror jag iaf. Just nu är det en tjej som spöar en kille som är minst dubblet så stor som henne. Pinsamt mannen, pinsamt.

Nu ska jag (datan cepar, jag dampar) roa mig med nåt annat!
Tjjjaarå!


Kommentarer
Postat av: hoho

Vädermässigt

2010-04-09 @ 16:32:31
Postat av: my

HAHA! jaja, jag vet att jag är sämst på att stava.

2010-04-09 @ 23:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0