lov <3


Kul att klockan är kvart över 7 på morgonen. Kul att jag vaknade av att min katt spydde i min säng (inte första gången det händer). Kul att jag inte kunde somna om igen efter att ha bytt säng. Kul. KUL!

Nu sitter katten i fönstret som om inget har hänt..........

Aja, det gör egentligen inte så mkt eftersom jag har lov nu <3 Kan ju sova ut imorn ist, eller dagen efter det, eller dagen efter det! Ahh, det gör mig så glad att tänka på det!

Kan väl också tilllägga att min skolveckan avslutades med 3timmar och 45minuters provtid i tre ämnen efter varandra med typ 5min mellan varje prov. Jag ville dö och min hjärna var mos efteråt!



Nu ska jag se OC :D
Hejdåå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0