Konversationer från Gränsen


Ewe:
Jag vill åka till Thailand!!
Agneta (ewes mamma): Men det finns jättemaneter som man dör av om man rör där..
Ewe: Ja, jag vet... Jag hörde om en tjej som hade vart där och precis innan hon ska åka hem tar hon ett sista dopp och dör för att hon råkade komma i kontakt med en manet!
My: Fan va irriterande.......


My: Raaap
Ewe: Uuuh....åh, det luktar red bull!
Janne(ewes pappa): Jag har valt att inte lyssna på er mer.

My: Here it comes, Now it comes!
Ewe: What, What is coming??
Hhaha, den sista upprepades typ varje gång vi skulle kliva på sittliften...Av någon konstig anledning så sänktes alltid farten när vi skulle kliva på..........hm......





Kom nyss hem från elin som jag typ inte träffat på hela lovet! Vi har bara chillat på. Det var chill!

Vi har även färgt mina gula slingor (Pappa tyckte det var bra, påsken var ju ändå över nu enligt han) och sett på en skräckis som inte var allt för skräckfylld. Kanske ganska tur ändå. Slipper jag kanske jagas av kineser i mina drömmar inatt...
Annars har dagen inte bjudit på mkt,. Jag har vart svinit trött hela dagen. Tror jag håller på att bli förkyld, Jippie. Eller kanske inte så jippie. Nej, inte alls jippie faktiskt. Inte ens lite jippie. Inte ett dugg jippie.

Började dagen med ett spinningpass på inpuls för att bränna bort lite fett så att folk ska ha en chans att känna igen mig på måndag. Har ätit så jävla mkt godis under lovet så ni kan inte ens tänka er...Det är nästan hemskt. Eller, det är nog ganska hemskt om jag tänker efter. Nej, på måndag blir det att vara nyttig!

Och imorn blir en hektisk dag. Ska hinna sova, städa, plugga, sticka (hahaha) rida och borsta tänderna...Hm..pressat schema...mkt...pressat....schema.....


Imorn kommer förresten elinB, julia, lisa och ellen hem från stockholm! Kan tänka mig att jag kommer få höra dom klaga på vädret här i Luleå när stockolm knappast kan haft nå snö kvar....


Aja, Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0