Grattis Eveline :D


Idag fyller eveline år, så grattis till henne! <3


Fylld med godis sitter jag just nu i ellens soffa tillsammans med henne och tina :)
Vi var tidigare på bio med julia och såg The bounty hunter, den var typ inte så bra tyckte jag men det var trevligt ändåå!

Och imorn ska jag börja packa mina grejer för på tisdag morgon ska jag ta tåget mot Riksgränsen där jag ska vara tsm med ewe och hennes familj i några dagar. Grymt skoj ska det bli :D Så jag har laddat upp med filmer på datan eftersom tågresan typ kommer ta 6 timmar.......nog för att jag tycker om att åka tåg men det är roligare om man åker med nån, ewe är redan i kiruna ;p

nu ska jag gå och borsta mina tänder och sen bädda ner mig i ellens soffa :)
sov gott!

Kommentarer
Postat av: lisa

vad fint det blev i färg my! :DD fast det kanske var länge sen du ändrade bakgrund?

2010-04-05 @ 16:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0