good day (god dag, goddag)

Idag har vart en bra dag!

Chillade i skolan tills klockan halv två, franskan var väl det enda dåliga på hela dagen... Hann gå på stan på hålet en mkt kort sväng och efter skolan slutat hämtade mamma upp mig och så for vi och kollade på ridstövlar. Jag fick ett presentkort så jag skulle kunna köpa det i julas....det var ett tag sen meeeeeen jag har inte tagit mig tid att göra det. Efter det for jag och red och det gick jättebra (för en gångs skull.........), har också hunnit plugga inför kemiprovet vi ska ha om en vecka :) Jag känner mig riktigt duktig!


Nu ska jag duscha och krypa ner i min säng, har längtat efter det enda sen jag klev upp ur den imorse <3




(torsdag imorn, efter det är det fredag = HELG IGEN!! <3)
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0