Glad påsk! :)

Anlände nyss till pappa. Sitter och sippar på en superäcklig proteinshake.... Tänkte att jag skulle vara nyttig men att vara nyttig smakade fan. Undrar om jag inte har kvar lite godis i mitt påskägg...?

Iaf, julia har sovit hos mig inatt. Jag vaknade av att hon och katten står och stirrar på mig. Sen börjar hon klaga om hur katten förföljt henne under natten. Det är tydligen inte bara elins katt som är cepejobbig. Min är tydligen också det. Tur att man sover med öronproppar!
Vi drog oss sedan in mot stan, jag gick och tränade (45min spinning (y) ) och julia skyllde på att hon hade ont i fötterna och for till sin mormor ist.



Nu ska jag rida, och sen blir det påskmiddag med familjen!
Hoppas ni får en bra påskafton med massa godis! (tyvärr är mitt redan slut för jag "råkade" öppna mitt påskägg igår....)
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0