Svenska lektion,

Svenskalektion..Mycket roligt om jag får säga det själv! Ingen lyssnar på vad läraren
säger utan alla sitter och kollar runt på facebook och typ spelar.
Stackars lärare..Men om man var svetsare innan man valde att bli lärare får man faktiskt skylla sig själv!

Hade tre timmars hål innan detta och
eftersom det var "malen ko" till mat
som Klara beskrev det så fick det bli Taco-buffé på Sub&co.
sen sprang vi en snabbis på stan men hittade intevad jag sökte efter,. :)
Insåg nyss att vi slutar om 40 min och vi har typ haft lektion i 5 timmar!! Har typ lust att hoppa ut genom fönstret,. Ska seriöst springa upp till 7e våningen och hoppa då skulle jag slippa det här och jag skulle heller inte behöva bry mig om matten xD :D
Ligger efter som fan! Inte bra...
Aja, HejsSvejs :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det var dock ganska gott med.. malen ko... ;D

2009-09-24 @ 22:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0