Onsdag, 30 september

Snart bär det av mot skolan, hade tänkt att jag skulle köra moppen eftersom det inte går några bussar hem den tid då jag vill att den ska gå.. :) Fast jag har en känsla av att det kommer bli ganska kallt. Men jag får stå ut!

Idag har vi bara två lektioner, franska och matte. Det är ju kanske inte dom bästa men vi får iaf sluta efter dom :D Vi behövde inte gå på engelskan (mycket glad över att slippa det!) som var efter vårat tre timmar långa hål.
Så sen är det stan som gäller! Blev inte i måndags föresten. Jag Elin, Lisa och Julia ska äta tacobuffé på Sub&co tror jag. :D Och sen vid två skulle jag och ewe ta en fika med Klara och Moa :)<3 Kommer säkert hinna med några affärer också ;)

Men nu måste jag nog åka så jag inte kommer försent,.
Ha det bra idag :)

Hejdåå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0