Hejhopp :)

Måndag igen, vilket betyder skola och engelska. Och våran engelskalärare är det helt seriöst nåt fel på!


Helgen har gått svinfort. Den hann inte ens börja så var den slut igen.. ;o 
Dagarna går jättefort nu när skolan har börjat, veckorna bara rusar iväg. Imorn kommer jag typ sitta på nåt ålderdomshem och vara 90år känns det typ som xd Aja, det är väl bara att leva livet så att man är nöjd när man sitter där och håller på att ruttna bort ;D

Tror jag ska på stan idag med ewe, :) Hoppas det för jag är jätteshoppingsugen! :D Behöver en ny väska, och nya skor. Är sugen på att köpa massa kläder också fast problemet är att jag letar och letar men hittar aldrig nåt... :(

Nu ska jag kila, HejsSvejs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0