Snart är det helg igen :D


Har hamnat framför teven igen, kollar lite ofrivilligt på hockey eftersom Ronny absolut var tvungen att se det. Då hämtade jag datorn!

Är jättetrött, tror att det är nåt virus som spökar, är trött för det mesta nuförtiden. Fast det kan också bero på att den mörka årstiden börjar nu. Solen försvinner vilket gör mig trött ;d Fast jag gillar ändå hösten, den är mysig på nåt sätt. Men jag tycker att vi skulle ju kunna hoppa över all kallhet. Imorse trodde jag att jag helt seriöst skulle frysa ihjäl när jag väntade på bussen! Men det kommer ju bli ganska mycket kallare så det är väl bara att börja vänja sig,.

NK prov imorn då, första lektionen. Fast vi har som tur är sovmorgon så det blir inte direkt på morgonen. :)

Men nu kommer jag inte på nåt mer att skriva om så detta får duga, tycker ändå jag har vart ganska duktigt som skrev lite åtminstone. Är ju som ni kankse märkt inte så bra på att uppdatera.. ;)

Pusshejs (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0