ProvProvProv..

Hejhej, :D
Ännu en jätteseriös svenskalektion där...ingen jobbar :D Ganska så tjill såhär på morgonkvisten!

Känner mig hungrig...och shoppingsugen! Var ju på stan igår, men jag kollade mest och provade inte så mycket eftersom jag inte skulle gå så länge. Men jag hittade en massa fina grejer som jag känner att jag vill pröva och köpa nu!! Men jag tror jag måste vänta tills imorn faktiskt. Detta är problemet med att gå skola i stan. Pengarna bara försvinner. ;o

Franskaprov senare idag. Känns som att vi har prov hela tiden. Vi har typ det också. ;o Nästa vecka är det matte, vi får väl se hur det går x) Måste typ köpa en kalender, hahah det känns så fult men det är typ svinbra om man tänker efter. Som i lördags, hade det varit bra om jag hade vetat att man skulle skicka in kluntarnauppgiften till Lasse. Fast lisa påminde mig så jag hann iaf ;D

Hejdåå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0