New Moon <3

Hejhopp :)

Engelska lektion till halv 10, så jag har ju gott om tid att skriva ett litet inlägg ;D

Nu har jag fixat mig 2 biljetter till new moon's midnattspremiär :D TACK till Julia som bokade 13 biljetter, jag fick då köpa av henne (köpte en till ewe också) :)<3 Så 19/11 klockan 21.00 blir det Twilight och 12.00 New Moon <3
Finns säkert ingen som inte har sett trailern än men här kommer den igen:

Dom har ju typ visat hela filmen redan, men aja.. ;d

LängtarlängtarLÄNGTAR! :'D<33

Träffade Klara Moa Elin Ewe och Joar på stan igår, mycket mysigt! Vi satt på fiket Kondis utanför shopping i kanske 2 timmar sen gick ewe, moa och joar hem och då förflyttade restan av oss till Dagoberts där vi åt lite mer. Hahah! Men jag hade inte dåligt samvete över allt ätande för jag och elin gick senare och tränade =)

Nu ska vi tydligen jobba med grammatik,. Kul.

Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0