Inatt sov jag under bar himmel...eller kanske inte riktigt ;)

Hemma efter en ganska lyckad shoppingrunda. Känns som att jag bara tjatar på om shopping men förhoppnigsvis blir dethär det sista på ett tag :)

Idag var det ju typ nå special kväll i Shopping som man fick komma in på om man hade en VIP-biljett eller "guldbiljett" som vi kallade det, hehe. ;D Jag och Ewe for dit och vi hittade endel fynd, Jag hittade bl a en väldigt enkel tröja från Indiska och också en jätteskön grå halsduk. Dom hade ganska nyligt öppnat efter ombyggnad i butiken och dom hade fått in jättemycket fina grejer! :D

..sämst bild på halsduken, men den får duga :)

Känner mig ganska trött faktiskt. Jag tror att jag ska börja göra mig iordning och krypa ner i sägen med min bok.
Vet ni föresten att jag sov ute inatt, på våran balkong ;D Pappa och Krickan har typ flyttat ut dit och sover där varje natt, dom har tillochmed satt ut sängar... haha. Iaf så var Krickan borta så jag tog hennes säng. Hade typ tre täcken på mig och skinnmössan -som jag har när vi är och kör skoter i fjällen- på skallen :D (y)

Aja, PussochGodnatt :)<3

 

 


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* jaa de gjorde jag.. :P men de är ändå svinkallt ;O xd

2009-10-02 @ 14:56:22
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0