Plugg, plugg, plugg, Taco, plugg, plugg...

God morgon!

Det blåser ute idag. Och regnar. Ganska mycket faktiskt.

Vaknade vid fyra av att huset skakade, jag kunde inte somna om eftersom att det blåste så hårt att det dånade i hela rummet. Så jag hämtade mina hårtidningar och kollade runt efter nån fin hårfärg. Ska färga håret imorn och jag vet inte riktigt hur jag ska göra... Men det blir typ den vanliga mörkbruna med några slingor, mest troligt. :)

Har franska nu, känner mig väldigt stolt eftersom jag kunde en hel mening själv som ingen annan kunde! Men det är för att det ändå jag kan på franska är att beställa mackor och det är det vi jobbar med just nu, ;D (y)

Ikväll blir det att laga tacos med Ewe och Elin. :D *MUMS* Annars ska jag bara plugga, plugga, plugga hela kvällen eftersom vi har ett matteprov på dom 99 sidor vi har jobbat med hitills,. ;D

Önska mig lycka till :)
Pusssshejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0