Haha, Lilla Elin :'D

Nu ska jag berätta en historia om min lilla kompis Elin som jag har fått höra ikv:

När Elin var mindre ville hon alltid köpa marshmallows. Hon gillade igentligen inte själva marshmallowsen uton hon sög bara av sockret som var på utsidan av marshmallowsen. När hon ätit klart dom slängde hon ut dom genom bilrutan, när dom senare kommit fram och klev ut ur bilen såg dom att alla marshmallowsen hade fastnas på utsidan av bilen. :)

Detta tyckte jag var en ganska rolig historia, skrattade ganska länge åt den faktiskt :)

Var alltså hos Elin ikv tsm med Ewe som vanligt. Vi tänkte att vi skulle "fira" halloween med att se en skräckis, Så det fick bli Trick r' treat. Den var typ...ganska bra :) Sen satt vi och flummade ett bra tag, :D ahhaha.

Imorn är det dressyrträning som gäller, sen skulle vi in till stan med klara och moa på kvällen :D<3

Ha det braaa, Hejdå :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0