TisdagsSvammel :)

Kom nyss hem från Elin, har helt seriöst ont i mina kinder för att jag har skrattat så mycket xD

 



Det var trevligt, Elin har ju vart i örebro. Men nu är hon hemma igen :D Vi tog reda på vilken dag vi fyllde 18 på, jag och elin fyllde 18 på en fredag vilket är ganska passande och bra men ewe, hon fyllde år på en tisdag! HAHAHHAHA! Vi mobbade henne ganska länge för det! Det var svinkul xD

Nu sitter jag mest och svamlar runt på msn, ska typ sova snart. Är ganska mosad i skallen :) Imorn blir det att åka på stan med ewe, elin och madde :) Är svinshoppingsugen så hoppas på en massa fina inköp (:



Aja, sov gott mina vänner och ovänner :D
Till mina vänner: Sov gott :D<3
Till mina ovänner: Hoppas ni inte sover gott :D<3


Hejdååå!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0