Tråk :)


Söndag, vet inte riktigt om jag tycker det är bra eller dåligt. Det känns skönt att bara kunna ta det lugnt men samtidigt har man en hel skolvecka framför sig...med massor med plugg. Har prov i kemi på fredag så jag kommer måsta plugga som ett as. Fast man kan ju glädja sig åt att det är lov efter denna vecka :D SKÖNT och behövligt! Är ganska så less på skolan som tar upp all min lediga tid, kommer säkert inte slippa undan på lovet heller,.

Känns som att klockan är jättemycket, det kan bero på att jag klev upp klockan 7 för att jag var tvungen att ta ut hästarna imorse. Nu sitter jag och kollar lite halv på The Simpsons :) Bakade nyss kladdkaka för att stilla mitt sockersug men misslyckades. Vet inte hur man lyckas misslyckas med att baka en kladdkaka....men jag lyckades med mitt lyckade misslyckande, Hehhe nu blev det lite jobbigt att läsa alla misslyckande och lyckande,. HAHA...Jag har lite att göra som ni kanske märker + att det inte ens var kul.

Nu ska jag sluta. Blir förvånad om nån orkade läsa såhär långt. Och om nån gjorde det ber jag om ursäkt för att jag tråkade ut er men mitt meningslösa inlägg om ingenting :)

Hejdåå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0