Dooooon't bring flowers after I'm dead!! *sjunger ganska falskt..*

Hej alla glada och ikkeglada :D

Jag känner mig lite smått hyperaktiv, jag har inte fått flumma av mig tsm med Ellie som jag vanligtvis brukar göra när vi har skola..

Det är då skönt att slippa skolan det är ett som är säkert! Men jag slipper den typ ändå inte, har en massa skit som skickas in till lärarana innan lovet är slut. Lovet som enligt mig - och säkert många andra - är allt för kort!! 
Det är typ redan slut om man tänker efter så det slutar vi snabbt med :)

Helgen har vart bra, har hunnit umgås med Klara och Moa på lördagen, och Ewe på söndagen. :) Plus att Hille och Jullebulle kom förbi medans jag och ewe kollade på tidernas sämsta film, ;d
Den hette...Kommer inte ens ihåg, så dålig var den. Snälla lova mig att inte se den!!

Chiiaao :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0