Bullbak i Bälige ;)


Vad gör man i Bälinge om det inte finns nåt att göra?
Svaret är: MAN BAKAR BULLAR :D


...Fast jag gillar egentligen inte bullar... :(


Tova (min ganska efterblivna syster) tyckte att jag skulle citera vårat lilla samtal på min blogg. Såhär lät det:

My: TOVA KOM OCH HJÄLP MIG NU! Åh, att man ska måsta göra allting själv. Och jag som inte ens ska äta dom här jävla bullarna!!
Tova: Varför ville du ens baka bullar då?
My: Jag kände bara att jag var sugen på lite bulldeg :D

Nu känner jag att det kanske var dumt av mig, Min mage känns ganska...jäst

Heheh, så det kan gå när man bor i bälinge ;dd

Nu ska jag ta ut bullisarna ur ugnen :)
HA DET BÄST! Hejdåå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0