Bonjour ;)

Börjar om en halvtimme :) Har sovmorgon idag med eftersom att bussarna från bälinge typ inte går alls var jag tvungen att ta den som gick 20 i nio, ;d Har sovit som en stock inatt, riktigt skönt vare! :D
Har en känsla av att detta kommer bli en seg dag...Är jättetrött ;o

Var på hockey igår med Julia, Lisa Frida och Erika! Är inte precis nåt stort hockeyfan men det gör väl inget? Jag hejade på för glatta livet ändå :D Skrattade ganska mycket åt hejaklacks ledaren, han var typ helt förkrossad över att vi inte skrek. Han såg för roligt ut x) Luleå vann med 3-1 mot...var det modo kanske??

Och igår var första gången som vi inte  hade nån läxa alls!! Jag blev riktigt förvånad faktiskt..
Natur har hjärntvättat oss riktigt ordentligt...Jag tycker att vi har lite läxa om vi har 2st! Det är illa, riktigt illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0