TwilightNostalgi!

Svenskalektion....med lasse. Eller Lars, om man säger lasse blir han typ less.
Tar mig en titt ut över klassrummet. Det enda jag ser är datorskärmar och sen lasse som står och pratar framme vid tavaln. Lyssnar någon? Tror knappast det...

Ni kanske tror att det enda äment jag har är svenska, eftersom jag skriver det typ i varje inlägg men det beror på att vi som jag tidigare sagt inte gör ett piss på svenska lektionerna och då har man altid tid att slänga in några rader :)

Just nu sitter jag och har sing-a-long med elin som vanligt :) Lättar upp stämningen en tråkig lektion som denna. Men jag tror att vi måste lägga till lite nya låtar till mysans och ellies partyhitzz för dom börjar vara lite utnötta nu...eller vad säger du elin? ;) *Sjunger don't bring flowers after i'm dead*

IMORN smäller det!! Klockan 9.15 dras bioduken undan och Twilight-filmen börjar spelas på bioskärmen :D<3
Klockan 23.59 börjar premiärvisningen för New Moon <3 Ju mer tiden närmar sig desto mer längtar jag! Och jag ska köpa SJUKT mycket godis, energidryck och.....mer godis! Det kommer bli dyrt...men gott!

Sen ska vi promenera ( vi som är hurtiga och inte tar en jävla taxi när det tar 20 min att gå ;) ) till Ellen där vi ska tillbringa natten :)
Det kommer bli trångt eftersom vi är typ 10 tjejer som ska sova i ellens lilla rum ;d



Nu ska jag spela lite BOMB IT som är mitt nya favorittidsfördriv :D
Hare gott<3

Hejssvejs :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0