New Moon-premiär!

Igårkväll var vi alltså på först Twilight-filmen och sen New moon-premiären på bio :D
Har ju längtat hela mitt liv och nu har jag äntligen sett 2a filmen i serien Twilight<3 Vi har helt seriöst räknat minuterna fram till premiären under hela dagen,.
Båda filmerna varsåklart helt underbart bra! Och det blev även att gråta en skvätt :')
Filmen var ungefär vad jag hade förväntat mig och jag hade väl ändå ganska höga förväntningar ;d
Jag tror nog att alla twilightfan kommer gilla New Moon :) I absolutely did!<3

Sitter nu hemma hos ellen och om ungefär 3 timmar ska vi (my, elin, ellen,tina,sara, matilda, lisa och erika) ta bussen till max och äta frukost. Vet dock inte om jag har råd så det kanske bara blir att kolla på dom andra när dom äter :)
Jag elin sara och therese promenerade från stan efter bion hem till ellen och var framme halv tre. Sen råkade det bara bli så att vi aldrig gick och la oss...Jag och elin har tyst svammlat runt eftersom att ellens föräldrar sov på övervåningen. ( om jag orkar kan jag lägga in några riktigt fina bilder på oss sen ;D )
OVER AND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0