Hejhopp :D

Sitter och tjillar i skolan, svenskalektion ;)
Har gjort klart mitt svenskatal så jag behöver inte jobba, Brevid mig sitter ellen och Mo (elins nya smeknamn) och spelar "Playing with fire 2" :)

Snart har jag historia, får typ självmordstankar.....

aja, här ska ni få er en lite goding från i förrgår:

My: Har du 2 hörlurar?
Elin: Eh,
My: Det var en kuggfråga.. *ler lite klurigt*

Ni kanske inte fattar men det var väldigt roligt!

Här är kvällens inköpslista (new moon, remember):


Det var allt för mig :D
Hejdåå :)



Kommentarer
Postat av: ellie

Dom är för dumma för att fatta våran smarta och roliga humor!

2009-11-19 @ 17:49:00
URL: http://elinbyygdemo.blogg.se/
Postat av: My

Sant!

2009-11-20 @ 15:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0