FUCK EVERYTHING!

Hej alla mattesnillen, tänkte bara säga att jag hatar er och tänker döda er eftersom ni är bra på matte! Jag hatar matte! Det är det äckligaste, mest vidrigaste och dummaste ämnets som finns! Varför ska jag ens lära mig att: f(x)=bajs? Och att grafens vinkel är K och M är nåt annat meningslöst som jag ändå aldrig kommer komma ihåg efter imorn?
Jag är helt seriöst deprimerad. Vi hade nyss mattelektion som ni kanske fattar. Och fattar det är nåt jag absolut inte gör just nu. Jag blir så jävla sne när jag inte förstår så nu kommer jag vara sur resten av dagen. Har franskaprov senare idag också och det gör ju inte skaen bättre.

Under genomgången med MatteUrban:
My: Jag fattar inte någonting!
Elin: Inte jag heller...
My: Men alla andra verkar göra det,. *less*
Elin: Ja eller hur?!
My: Jag tror vi sitter vid "The non knowing table", vi borde pröva byta plats nästa lektion och se om det blir bättre...

Det var allt för mig denna deprimerande dag.
Hejdå.


Kommentarer
Postat av: cholio

jag blir ledsen, säg förlåt...

2009-11-29 @ 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0