Första advent imorn :)<3

Jaha, imorn var det alltså första advent, det betyder att om ungefär 4a veckor är det julafton! :D
Har typ redan skrivit min önskelista, x) Jag vill ha en skidjacka och en jätteskön underställströja, nya skidglasögon, "cykelbyxor", nya ridstövlar, presentkort på scorett och Make up store :D Detta är detta jag önskar mig mest ;) Nu när ni vet det hade jag tänkt tråka ut er med lite mer ointressanta saker (y)

Igår såg jag, ewe och elin Brüno. HAHA är allt jag har att säga! Att en människa kan skämma ut sig så mkt utan att ens röra en min själv? Det är för mig en gåta...
Iaf, jag tror inte man ska se denna film om man inte är på rätt humör. Jag var på rätt humör. och jag skrattade.
Fast jag tyckte ganska synd om en gammal gubbe som Brüno försökte få i säng så att han kunde göra en porrfilm så han kunde bi känd.. :(

Imorse steg jag upp klockan 08.45, tog bussen till inpuls och gick på 45minuters spinning. Visst är jag duktig? :D

Nu ska jag gå ner och försöka plugga lite kemi....
Ha en bra lördagkväll :D
Hejdå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0