Ett litet inlägg om ingenting,. :)

HejHej :)

Satt nyss och läste historia, har prov om typ en och en halv vecka eller nåt ;o Kan INGENTING, för jag fattar INGENTING! hatarhistoriahatarhistoriahatarhistoria

Nog om det. :)
Jag funderar på om jag ska gå ner och lägga mig framför teven och bara...glo på den resten av kvällen :)
Låter ganska bra i mina öron ;d
Vet inte vad det är men jag är SVINtrött! Hoppas jag inte är påväg att bli förkyld, :o

Skola idag igen då, Urban skällde på oss och älg-janne snackade på om när han vart och åkt skridskor ungefär halva lektionen så allt var ju som vanligt egentligen. Tillbaka till det normala. VILL INTE VARA TILLBAKA TILL DET NORMALA! Längtar redan till helgen. NEJ till jullovet men det är ju lika länge kvar som vi gått i skolan ungefär, vilket känns som en livstid.
Det ända possetiva med att vara tillbaka efter denna underbart sköna lovvecka var att träffa alla från klassen igen, alla är så underbart söta att man vill ju bara äta upp alla på en gång :D<3

Efter skolan idag var jag på stan ett tag
med en massa tjejer från klassen :)
Jag och Jullan var jättesugna på att
köpa nån fin tröja, men
jag hittade ingen... :(
Måste även tilllägga att Jullan är förjävla go :D




Nu äre soffan nästa (y)
Ha det bra ikv, Hejsvejs =)

Kommentarer
Postat av: jullan

naw DU är go mysan! :D:D

2009-11-04 @ 21:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0