Vi gör allt för lite godis...

Idag sprang jag, Elin, Bullan och Lisa mot hemmakväll bara för att få oss lite godis på lunchen. Vi plumsade i snön i snöstormen. Vi försökte först cykla alla fyra på cyklen men det funkade inte så bra. Så vi lämnade cyklen vid Åhlens och fortsa till fots :) Vi när vi tagit oss till smedjan kom vi på att vi började om 10 min så vi fick lite småbrottom. Vi tappade faktikst bort Bullan och Lisa i stressen... Men det var lätt värt allt vi fick genomlida :)<3


Hade nyss franskapresnetation,. Det gick väl......bra tror jag :) Glömde och visa en sida i presentationen, hade också en bild på en karta över Marocko men det visade sig en att det var en karta över Portugal? Hur jag lyckats med det har jag ingen om,.

Nu slutar jag snart, då ska jag hem till Elin, Vi ska laga Hamburgare och pommes ;D (y)

Ellen hälsar till alla underbara läsare från bänken brevid =)
Hejddååå :D


Kommentarer
Postat av: Sami

Marocko<3

2009-11-05 @ 17:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0