Nåt gick galet fel när vi föddes,.

Kom nyss hem från skolan. Gick direkt upp och tog bort sminket, borstade tänderna och tog på mig mjukiskläder. Är trött som en......vet inte riktigt. Är inte sådär olidligt trött utan det är sådär att hjärnan fungerar lite småtrögt... Hade lovat elin att jag skulle följa på spinning idag, vet inte hur jag ska överleva det men med tanke på hur mycket godis jag köpte igår.....måste jag träna....ganska mycket ;o

Vet inte riktigt vad jag ska säga om skoldagen..Började ju med kemi, höll på att somna på Jannes genomgång men lyckades iaf hålla ögonen öppna. Jag sov typ helt ärligt med öppna ögon, fattade inte ett ord av vad han snackade om där framme. Plus att han blev svinsur när jag och elin fick ett litet fnitteranfall över hur sara satt med hennes filt. Det såg typ ut som att hon hade slagit campingläger där hon satt...Det var hysteriskt roligt,. men det tyckte såklart inte Jannebanan,.,.

Här kommer iaf bilderna jag lovade som vi fotade under kvällen och nattens och sedan dagens gång:

Tid: 21:07:10
Vi var och köpte massa gott på Hemmakväll innan bion<3
Vi väntar med spänning på att första filmen ska börja...


Tid: 02:20:16
Båda filmerna är klara, alla är glada och nöjda :D


Tid: 04:16:39


















Tid: 05:03:22
Jag och elin tog en "powerNap"........fast det var
mest power och ingen nap....typ....


Tid: 05:15:20
Jag vet inte riktigt vad vi håller på med.....Vi försöker väl fördriva tiden :)


Tid: 06:40:34
"Nu orkar jag inge mer!"


Tid: 08:03:45



Tid: 09:13:28
Back in school...


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0