20 november 2009

HejHej alla glada människor, :D
Märkte att det blev en välldans massa inlägg idag men det är väl bara bra ellerhur? ;) (y)

Man är typ i vissa bloggperioder, ett tag skriver man jättemkt och sen ett tag skriver man.......absolut ingenting.
Nu verkar vara en skrivarperiod :D

Just nu är klockan 20 i 12. Kom nyss hem från Elin. Var alltså med ewe och elinRuubin ikv :)
Först var jag så trött att jag satt och kämpade för att hålla ögonlocken öppna. Efter ett tag märkte ewe och elin det och började peta på mig så då ställde jag mig upp och for runt ett tag för att väcka kroppen igen. Det funkade ganska så bra och efter nån minut var jag helt hyper :D
Vi kollade likte på idol och röstade på.....vad fan vare han hette nu då......Erik tror jag det var :D Sen gick han vidare och jag är helt säker på att det var min röst som avgjorde det hela :D Under reklampauserna önskade jag inget hellre än att dom skulle visa den underara Judit&Judit-reklamen men jag såg den aldrig så här kommer den ist:

 Älskar den här reklamen, skrattar typ så jag får tårar i ögonen...Okej, det var en överdrift men den är väldigt rolig!!


Tänkte bara nämna en annan rolig sak som diskuterades påväg mot hälsans för nån dag sedan:

My: Jag är jättepissnödig

Ellen: Jag med!

Elin: Jag också, ska vi kissa i en triangel, så kan vi räkna ut triangelns vinklar!! *Glad*

My: Ja! Med hjälp av pythagoras sats!!

...Vi har helt seriöst blivit hjärntvättade av MatteUrban....
 
Det var allt för idag, nu går jag och lägger mig! Har vart uppe i 44 timmar utan det minsta sömn. Det kommer kännas mer än underbart att krypa ner i min sköna säng :')<3

SovSåGott, det ska iaf jag göra! (y)
Hejdå! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0