Sjuuk, ;o

Bäddade just ner mig med mitt täcke i soffan, förflyttade mig från sängen där jag legat med datorn sen jag vaknade :) Kollade på The Proposal, gillar verkligen den filmen. Den är så söt! :')

Så igår, efter skolan tog jag jullan och ellen modet till oss och gick och vaccinerade oss. Jullan har typ sprutfobi så hon jagade upp både sig själv men också mig&ellen xD
Men allt gick bra och vi överlevde.
Nu ligger jag alltså hemma med feber, ont i skallen och svinont i armen...
Men det är ganska skönt ändå,. Nu har jag en anledning att ligga hemma och göra absolut ingenting :D Ringde mamma nyss och bad henne köpa ostbollar till mig, av nån anledning blir jag jättesugen på det när jag är sjuk ;d

Igår var jag på bio med en några från klassen och deras kompisar :) Vi såg 2012, den var typ bra :D Det var en rolig kväll :D Efter bion svammlade vi runt på stan ett tag i väntan på en buss :)




Nu ska jag se om jag hittar nåt bra att kolla på, Ha det bra :D
Hejdåå=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0