Beslutsångest,.

HejHopp :D

Längesen jag skrev nu, kanske inte men det var ändå nån dag sen,. Såg att det var ganska många (för att vara min blogg) som hade vart in och besökt mig idag så jag tänkte att jag mpste skriva nåt nytt så ni inte måste läsa om och om igen om våran utflykt till Hemmakväll :)

So here it comes:

Söndag kväll :) Känns konstigt att inte behöva tänka att jag snart måste gå och lägga mig. Imorn är jag nämligen LEDIG så jag behöver inte bry mig om hur länge jag stannar uppe :D
Det jag tänkte informera er om idag är att jag har köpt en ny jacka :D En FLUFFjacka som Ellen sa, :) Hade en väldig beslutsångest men bestämde mig tilllslut om att den ena var finare :)

Här är dom 2 jag valde mellan:



Den svarta jackan är inte exakt samma jacka som den jag köpte, det beror på att jackorna fanns på två olika affärer och jag trodde att den svarta på bilden var samma som den jag köpte... men det var det inte ;d

Hoppas jag valde rätt... Jag får typ ångestattacker när jag kollar på bilderna nu xO
Vilken var finast? =)

Sååå, igårkväll var jag med en massa goa brudar :) Vågar inte räkna upp alla, kommer nog inte ihåg allas nämn.. (a) Men det var trevligt :D Fast jag var tvungen att åka ganska tidigt för jag hade problem med skjuts hem eftersom nian slutade gå typ kvart i 11 ;o Men iaf, Vi var hos frida i hennes MKT fina hus på kronan :) Vi tog oss en promenad till Coop och köpte en massa gott och sen spelade vi med andra ord ;D

Nu funderar jag hårt på om jag ska baka scones eller inte...
Får se om jag orkar, men det skulle vara ganska så gott ;d
Aja, det var allt för idag :D
HejsSvejs :)


Kommentarer
Postat av: LisA

fluffisen var superfin mysan! :DD dock så kommer vi få det lite kämpigt i skåpet.. ;) hih

2009-11-08 @ 23:47:21
Postat av: ellie

kan du uppdatera nångång?!?!?!?!?!

2009-11-12 @ 20:24:14
URL: http://elinbyygdemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0