10 Maj 2009

tjaaaa!
Har egentligen inget intressant att komma med idag, men jag skrev ändå...bara för att :)

Kan ju passa på att säga att vädret helt plötsligt blev helt fantastiskt fint! Och efter några dagar med regn och gråa måln känns det riktigt härligt att se solen igen. Den får en att komma på bättre tankar, Den får en att tänka på att sommaren är snart här!! :D<3
Och om bara några veckor är det sommarlov!! Och det börjar kännas..Vi börjar ha ganska mkt i skolan som ska vara klart samtidigt, Men då är det ju som det alltid är innan dom större loven ;p

Söndag vare ju idag.. Jag har inte gjort så mkt. :)
For på tävling imorse och kom hem vid lunch, sen har jag mest tagig det lugnt (: Det har ändå vart en trevlig dag även fast det är söndag (:
Jag har vart på IcaMaxi med ewe och elin också, jag vet inte hur länge det tog för att plocka ihop lite godis, ost och nå smördegsplattor som elin var tvungen att köpa för att annars hade hon vart tvungen att äta köttfärssås och spagetti ;)
Elin virrade runt i hundra år ( bokstavligt talat ) men hittade tillslut sin ost och smördeg :) Och så levde vi lyckliga i alla våra dagar, SLUT!

Nu ringde ewe och berättade att jag, madde och hon skulle promenera till Satoil, Är dom seriösa?  Hur ska jag orka, jag är lika mätt som en.....? Aja, Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0