Don't lie - Black eyed peas

Slapp musiklektionen idag, SKÖNT! säger jag. Jag blir typ nervös varge gång vi ska ha musik eftersom våran musiklärare hela tiden föreslår att jag ska sjunga i micken?! Jag sjunger bokstavligt talat som en kråka så det är nog skönast för alla om jag slipper görra det!

Jag har iaf håltimme nu och jag längtade hem till min sköna säng så jag blev mer än glad när jag hörde att vi inte skulle ha musik idag,  Så jag gick hem ist :D
Var jättetrött imorse.. funderade på att ligga kvar i sängen och aldrig mer stiga upp, men lyckades samla styrka tillslut och steg upp och åt min frukost som mamma dukat fram åt min, snäll som hon är :)

Och somsagt så fyllde jag år igår, :) Det var ju lika trevligt som alltid med presenter och tårta. Åt jättegod middag, och efter middagen var jag helt proppad i magen! Sen tryckte jag ner lite tårta och när det lagt sig lite åt jag massa godis. Jag tror min mage stog ut minst tre meter, det kändes som att den var nära att sprängas. Men gott var det :D Nu behöver jag inte äta på hela veckan..Minst.
Fick iaf lite smågrejer som Surroundhögtalare, En ny tävlingskavaj, underkläder, navelpiercing, nytt träningskort på inpuls och en Ipod Shuffle som jag kan ha när jag tränar :D
Mkt fina grejjer, är mkt nöjd :)

Nu ska jag kanske gå ner och lägga mig på gräsmattan i solen och vila lite..
Har matteprov senare så måste vila hjärnan lite (:

Ha det bäst!
Hejdåå =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0