Taio Cruz - She's like a star

HejHej, :)
Kom nyss hem från skolan, Morgonen började med nationellt prov i biologi.. Det var inte det bästa sättet att påbörja dagen med. 2 och en halv timme tror jag vi satt och efteråt var jag helt galet trött i huvudet,. Bäst som jag och ewe är lyckades vi övertala våran NOlärare att vi skulle hoppa över våran lektion som var efter provet så vi hade hål i 2 timmar :) Vi gick hem och la oss och dog i en buske ett tag , men helt plötsligt hade ewe hur mkt energi som helst så då hoppade vi runt på studsmattan och åt godis ett bra tag :D<3

Och imorn fyller jag år, Jag kom typ på det imorse.. :o
Vilket betyder att jag måste önska mig saker.. Men problemet är att  jag inte har haft så många aningar om vad jag vill ha,.
Aja, jag och mamma ska iaf fara och titta på nå högtalare jag kan ha i mitt rum :) Just nu har jag bara datarns högtalare och dom......är inte så bra.


Hejdååå =)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0