tjjaa! (:


Sommar,sommar. Nu börjar man äntligen förstå att den är påväg! Träden har börjat grönska och blommorna har ploppat upp runt huskanterna ;) Och idag var det riktigt varmt, fast det var det igår också men jag tror ärligt talat att det var varmare idag :)
Jag har vart i skolan idag som vanligt :p Måndagar är somsagt lite sega men man har piggats upp av det sköna vädret, Plus att vi är lediga onsdag, torsdag och fredag vilket också får en på bättre tankar ;)

Ja, tillbaka till det fina vädret. :d
Vi hade idrott ute idag.. Vi skulle spela fotboll (jag är inte så bra... nej, jag är inte alls bra på fotboll. inte ens en gnutta bra) så vi sprang då runt i solskenet och svettades. Det var så varmt att jag hade lust att lägga mig och dö någonstanns..

Sen har jag vart på inpuls idag på mitt nya kort :) Jag och Ewe gick på PSI och nu ska jag gå ner och se på den absolut bästa film som finns! Jag har hyrt Twilight :'D<3  Åh, jag måste skynda mig ner!

Pusshejs (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0