Paramore - Decode :)

Hallloo :)

Längesen jag skrev nu... Jag har inte haft tid helt enkelt,. Det känns som att jag stressar för att hinna med allt, men med vad vet jag inte, Jag gör typ ingenting och ändå har jag inte tid med nåt ;oo

Aja, Det börjar iaf dra ihop sig mot sommarlov och det känns ganska så mkt skönt! :) Kan ni tänka er att om två helger så är högstadiet över? Och nästa tisdag är det bal, TrevligtTrevligt! Jag har köpt en klänning som jag mest troligt ska ha på mig och jag har ett par skor som jag ska ha också om jag inte hittar några finare :)

Och idag hade vi vårat seniskaproject som 9:orna har gjort under vårterminen, För er som inte vet vad det är, så är det så att alla nior varge år får komma på en teater som dom sedan visar upp för hela skolan. :)
Det blev faktiskt lyckat även fast jag verkligen inte trodde att det skulle bli det. ;)
Eftersom att vi inte hade slutet på teatern igår så trodde jag att det inte skulle bli av eftersom vi skulle visa den idag..Men vi fick jobba med den hela dagen idag och hann precis klart med allt. Dom flesta sa att dom tyckte den var bra så vi får ju hoppas på att dom tyckte det och inte bara sa så för att vara snälla ;D

Men nu ska jag lägga mig och mysa i soffan ett tag, Jag föreslog att jag och pappa skulle fara och köpa godis när han hade hämtat mig från skolen efter teatern i kväll men han hade glömt pengarna...Och jag har verkligen vart godissugen hela dagen, Det har vart plågsamt!! Men då kom jag på den braiga idén att jag kan baka scones som är nästa lika gott som godis<3 Nu ligger dom i köket och väntar på att bli uppätna så jag måste dra :)

Ha det bäst!
Pusshejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0